Canalele de film ale Realitatea Catavencu, in exclusivitate pe platforma Dolce   Leave a comment


Grupul de presă Realitatea-Caţavencu va lansa, incepand cu 19 decembrie, CineStar, un pachet de trei canale TV de film din categoria premium – CineStar, ActionStar şi ComedyStar, care vor emite in exclusivitate pe platforma Romtelecom Dolce. Cel mai nou produs al Grupului Realitatea-Caţavencu va aduce pe ecranele telespectatorilor romani mari succese de casă ale cinematografiei mondiale, precum şi filme premiate la cele mai mari festivaluri. Multe dintre producţiile difuzate vor fi premiere pe piaţa de televiziune din Romania. Nici un film difuzate de cele trei posturi nu va fi intrerupt de pauze publicitare. Canalul-lider CineStar, care dă şi numele intregului pachet de trei posturi TV, va prezenta producţii din toate genurile cinematografice, iar ActionStar şi ComedyStar vor fi dedicate difuzării filmelor de acţiune şi, respectiv, comediilor, potrivit NewsIn. Update 21:30 Dolce va fi distribuitor exclusiv, cel putin in primele 6 luni de la lansare, ulterior existand posibilitatea distribuirii prin alte retele, au explicat oficialii trustului. Acestia nu au oferit detalii referitoare la investitia realizata in lansarea celor 3 posturi TV.

Canalul-lider CineStar – care da si numele intregului pachet de posturi – va prezenta productii din toate genurile cinematografice. ActionStar va difuza filme de actiune, iar ComedyStar – comedii. “Pachetul CineStar inseamna divertisment de calitate, cu avantajul ca oricare membru al familiei va gasi in orice moment, pe unul dintre cele 3 canale, un film potrivit pentru starea lui de spirit. In plus, filmele nu vor fi intrerupte de publicitate”, a declarat Bogdan Chiritoiu, project manager CineStar. Printre titlurile care vor aparea in grilele de programe ale celor 3 posturi, in prima luna de emisie, se numara filme precum Pirates of The Caribbean, Signs, 21 Grams, Being Julia, Mr. Magoo, Scary Movie 4, Kiss of The Dragon sau Air Force One. Grupul Realitatea Catavencu are operatiuni in televiziune, radio, publishing si new media. Portofoliul grupului cuprinde produse media precum Realitatea TV, The Money Channel, Academia Catavencu, Cotidianul, precum si retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM. Pachetul de canale Cinestar intra in categoria Pay TV, astfel sursa principala de venituri nu este reprezentata de publicitate, ci de abonamente. Dolce a ales sa subventioneze serviciul in primele trei luni, acesta fiind oferit gratuit abonatilor pe perioada respectiva. Oficialii trustului Realitatea nu au oferit detalii referitoare la estimarile de venit pentru Cinestar, motivand ca este nevoie de “cel putin cateva luni pentru a face o evaluare corecta a business-ului”. “Pe termen lung, avem de gand sa folosim si serviciile altor distribuitori Catv sau satelit, scopul fiind acoperirea unei arii cat mai mari de utilizatori”, au adaugat acestia. Programele oferite de Romtelecom Dolce sunt disponibile, in acest moment, pentru mai mult de 550 000 de clienti din Romania.

Posted Decembrie 12, 2008 by Alex in Stiri satelit

Tagged with , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: